11/30/09

Dragon Age: Origins

Hayatimda boyle guzel oyun oynamadım....(ha Commodore'de Microprose Soccer vardı..sıfıra iner falsolu atisla Uruguay'ı yenerdim...Brezilya'da o da yetmezdi sıfıra inip geriye orta yapar ordan falsolu vole cakardım....simdi onunla da karsılastırmak ayıp da , neyse) Herifler oyundaki her diyalogu sinematik yapmayı becermis, grafikler desen muhtesem - ekran kartı seviyesine gore - , tonla hikaye secenegi katmis (ki oyunun sonunda tum yaptıklarınızın sonucunu ve ilerleyen seneleri ozetleyen "film-sonrası" yazıları cıkıyor), ekran basına kilitlemeyi basarmıs herifler (ki WoW'dan bile insani koparan bisey ...anlayın artık) . Resmen epik bir destan (ha sonunda tanrı olmuyoruz ayrı) Ulan Morrigan'a yazmakla iyi mi ettim, Zevran'ın escinsel egitimlerine "he" deseydim son savasta benimle olur muydu, Reaver olunca nasıl oluyor acaba.....Bi de ustune utanmamıs "siz simdi bunu begenmezsiniz..gelin kendi hikayenizi yaratın diye bi de toolset cikardık" demesinler mi...I want to work for Bioware ulan..diyesi geliyor insanın. Gerekirse cayci bile olunur. Baldur's Gate'i simdi bulsam simdi oynarım , ustune bir de Kotor, Mass Effect cikarmis adamlar bunlar .... PS3 unu mu alsam bunun nasıldır acaba?

2 comments:

Hilmi said...

PS'ü nasıl söyliyim:
179 TL
yüzyetmişdokuz tele
yyyüüüüzzz yyyeeettmmiiişşş dddooookkkuuuzzz ttteeeelllleeee

alınır mı lan bu paraya oyun...

Unknown said...

Denizde kum