10/12/08

Antrenörlüğünüze de

Bütün yaz dedik şu işi yazın yapın gerekirse izin kullanalım eğitime katılalım diye. Bütün yaz yatıp sağda solda geyik yapıp, son dakika golü atar gibi eğitim çıkarıyolar. Bi de zorunlu. Federasyon kurulalı beri neredeyse eskisinden daha pahalıya, daha kısıtlı olanaklarla, daha zorlu oyunlar çıkarıyoruz. Neymiş efendim oyuncu sayısı yüksek gözüksünmüş : çözümü 60 kişilik kadrolar. Toptan takımları kapattıracaksınız düşünceden yoksun hareketlerinizle o olacak.

Eğitim başlama tarihine 1 hafta kala eğitim açıklayacaksın. Eğitim her akşam - 3 hafta boyunca - 17'de başlayacak. Tabii işimiz gücümüz yok zaten bütün gün ede yatıyorum. Çalışmasam da olur. Hadi onu geçtim. Takımı kim ne zaman çalıştıracak? Hadi 100 ytl istemişsiniz. Verelim ayıpsın zaten para vere vere oynamasak da olur, parayı verelim de. Ulan Cuma günü istenen belgelere bak. Sağlık raporu, iyi hal kağıdı. Hangi zaman çıkaracam bunları da size yetiştirecem. 

3 sene oldu. Hadi iyi başkan seçtik bizden biri, federasyona bizden biri girdi çalışmaya dedik. Gelen gideni aratırmış. Adama "bu yaptığınız işte akıl mantık nerede" diyosun, devlet memuru zihniyeti "herkese sana mı uyacak kardeşim". Ulan bu işi senelerdir biz gönüllü yapıyoruz, biz yürütüyoruz sen orda bu sporu ilerletmek için görev alıyosun köstek koymak için değil.

Bizden adam olmaz...

No comments: