10/10/08

Bursa gezisi

Ulan 6 saatte İstanbul'a gider dönerim be. Ama gel gör ki o benzinlik, o evin önü, İnegöl, Polatlı dura dura Ankara - Bursa arası 6 saat tutuyormuş. 

İş için günübirlik gittim. Şimdi hesaplıyorum da toplam 4 saat kalmışım, onun dışında 12 saat yolculuk :) 1 saat te otogarda bekleme.  Giderken yanıma oturan çocuk sürekli kendi kendine konuşma uzmanı. Uzun uzun konuşmuyo da hani şu hep içimizden dediğimiz "off çok sıcak ya" "ulan şu arabaya çarpar mıyız acaba" "ulan duramıyoduk az kalsın" gibi laflar. Belki çok mühim değil ama..Bi süre sonra sinir bozucu oluyor. Sinir oldu bebeye. Arkada da " çok şükür Allahım.." diyip duran teyze. Yani tamam binerken, inerken vs. vs. dersin de. Sağa döndün çok şükür, sola döndün çok şükür. Bi da gitmeyecem bu "Katil Koç" la. Gündüz yolda paso uyudum, dönüşte tüm yolculuk gözler açık döndüm :)

Neyse ki dönüşte erken bi otobüs bulabildim. Gecenin 12'sini bekleyeceğime şu an saat 02:00 ve evdeyim. Oh ulan özlemişim.  Telefonda bi de güzel film var "Big Daddy". Bi de Cuma değil Cumartesi sabahı olsa...

No comments: