2/17/09

Abandizit

Persembe sabahi garip bi sanciyla uyandim. Kontrol ettim, hamile olma ihtimalim yok. Alien'lik bi durum yok. Ama ciddi bi agri öyle az bi hazimsizlik, gaz vs. gibi degil tam. Böyle gezinen bi agri.

Neyse dedik madem uyandik erkenden ofise gidelim. Bi seyler yiyim içiyim geçer dedim. Kahve tost. Megersem hazimsizlik varsa bu tür seylerden uzak durmak lazimmis. Baktim geçmiyor ulan acaba soda ise yarar mi? Peki o da olmadi. Evde senelerdir ilaç olmadigi için - evet ilaca, sigortaya ve banka mevhumuna pek inanmayan bir neoandertal olarak - disardan sorduk ögrendik - Talcid olur mu? Olmazmis. Hastane diye bisi çikarmislar yeni, beyaz önlüklü birileri geliyo bu önlüksüz olmuyor, bakiyolar soru soruyolar neyin yanlis oldugunu anliyolar falan. Gittik arkadas da hazir orda diye. Kablolar takti, kan aldi, ilaç verdi. Neyse fazla uzatmayalim, apandisit gayet güzel zin zin geliyomus yoldan...

Narkozu verdiler say dediler 10'a kadar. Dedim 20'ye kadar sayarim. Sonra gözümü açtim odadayim karsimda bizim takimdan çocuklar, refakatçiler falan. 20'ye hizli saymisim galiba, oluyo böyle...

Narkozdan sonra önemli olan idrar ve gaz çikarmaymis. E su verin iceyim o zaman? Yok. Kendi kendine olacakmis. İlk basta iyi aman nasilsa gelir dedik. Sonra hemsiranim saolsun devamini da soyledi. Ya olur ya olur olmazsa sonda konur diye. Hop hemen dikildik tuvaletin basina hallettik isimizi :)

2. gün öğlene doğru baktılar hersey yolunda ciktik. Evde hafif bir dikis acisiyla - ozellikle oturup kalkarken - idare etmeye calisiyoruz. 

Uzun bir aradan sonra maca da gidemedim, cocuklar gayet guzel idare etmis yoklugumda. Duyduguma gore hi bench cezamiz da yokmus. Neden ola ki? :)

No comments: