2/5/09

Things to take note when wingman gets drunk

- Efendim önce buyrun şu telefonu...
Aksi takdirde mesajı yazmaya başladım bile..
sek..seker...
yok lan öyle telefon no mu olur..
aman
ya bi dur ya alma elimden şu telefonu
arim bari bi..
olm aramıyorum normalde, bi hal hatır soracam lan
ya en son bi 2 ay oldu ya..(YALANNNN!!)
79..
ya hacı hiç anlamıyon sen beni.
....Açmadı a.q.
Ulan insan gecenin 3ünde tavuk giti yatar mı ya
duymamıştır herhalde....
yoksa açardı . yani..açardı dimi?

- Olm bak ben bu kızları sana ayarlarım bakkkh,
Ya niye ne tırsaks...böğğğğğğğkkkk
Ulan kızın elbiseyi rezil ettik galiba...

- Lan git bi sigara kap gel
ne demek lan ben içmiyorum
bakkaldan al?
olum bunun çakmağı nerde?
hay ben..ulan sigarayı ters tutmuşuz 

- Abi uyumuyorum rahatlıyorum sadece...

- Onu da içecen mi?

No comments: