2/2/09

Super ne?

Bomba gibi maçı kaçırdık galiba. Super Çanak oynamış adamlar , hem de başka senelere (gerçi geçen seneki de.. neyse) nazaran heyecanlı geçmiş. Steelers'ı çok ayrı bi severim, defans hard hit olayı, no-çiiirlidir olayı ...working town olayı falan. Yani "korumalı futbol değil amerikın futbol as it was meant to be" tarzlarını severim ama...Kurt Warner'ın da kazanmasını istemedim değil ha. Böyle hep bi zaten underdog'u tutayım yanım vardır. Adamın ilerleyen yaşında tekrar sahneye geri dönmesi mi, süperstarlıktan backup a free agent'a düşüp sonra neredeyse Super Bowl MVP yol alan performansı mı...CNNSI'da okuduğum Peyton Manning'e karşı karşılaştırmalı istatistiği mi...hepsi gerçekten takdire şayan ilgi çekici noktalar.  Ha tabi ben bunların hiçbirini izlemedim uyumakla meşguldum ayrı meseleler. Gel gör ki NFL paso aynı muhabbet, aynı oyunun 2. değilse hadi bilemedin 3. varyasyonu (ha şu zone blocking meselesini iyi yapmışlar o ayrı)...paso field goal...NCAA finali daha güzel, lise maçları daha bi hoş. Ama bu da pek uyunacak maç değilmiş.
Ulan sen bikaç sene önce de Pittsburgh'u tutmamış mıydın diyenlere...e o zaman Ben gencecik çömez bir kardeşimdi tabikine tutacaz. Koşabilen - ama tek yaptığı hoba koşmak olmayan - old-school re-engineered bi QB'ydi kardeşim.
Ulan boşver de....Mayıs sonunu bekleyin millet final maçı görsün. 

No comments: